8 Haziran 2010 Salı

İşte Kapına Geldim

Ey Yusufları esir eden zindan
Bu şehrin isyan kokan meydanları
Put yapan puta tapan Samiri
İnsafsız Karun dikdatör Haman
İnsanı can evinden vuran inkarın pramidleri
Ve sen ey zalim ve alçak Bel`am
Bil ki sürgünlüğümü ve köleliğimi azat ettim bugün
Yaralarıma Kudüs özlemlerimi sardım
Bir bir kırdım paslı zincirlerimi yüreğimin

Sevdamı kuşandım Davudun öfkesiyle
Bin nice yürekle işte dayandım kapına

Kuşandım gök bildirilerini
Peygamber zırhını giydim
Yıldızlı gecelerin derinliğinde sensiz ve sessiz
Yusuf yusuf... diye tutusan bir yürekle
Yakubun gönlüne inip çile çöllerinden geçtim
Karanlığa küfretmeden zulme boyun eğmeden
Sen ey Mısır ey güzellikler cilvesi Züleyha
Yakubun rüyasıyla bir oğul özlemiyle
Karanlığa çöllere ve kör kuyulara direndim
Bu kor yüreğimle işte kapına geldim

Istanbul,20.03.1991

Arif Altunbaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder