25 Nisan 2010 Pazar

Sakalım

Ben bu derde düşeli
Bu sakalı kırkarım
Hak ile bilişeli
Bu sakalı kırkarım

Ben keserim o biter
Çemende bülbül öter
Usta berber der 'yeter'
Bu sakalı kırkarım


Ben çalarım tanbura
Giyinirim tennure
Hak çerağın uyara!
Bu sakalı kırkarım

Ben gezerim yazıda
Kuvvetim var pazuda
Ne işim var kazıda!
Bu sakalı kırkarım

Kaba sakal istemem
Hep kesilse gam yemem
Hiç kısa - uzun demem,
Bu sakalı kırkarım

Var mı bunda bir hatam
Gayrı gönülden atam
Çok mu gelir bir tutam?
Bu sakalı kırkarım

Aşka olup mülazım
Bilindi cümle razım...
Gayrı, sakal ne lazım!
Bu sakalı kırkarım

Bıyığımla başımı,
Kirpiğimi kaşımı...
Hak onara işimi...
Bu sakalı kırkarım

Kaygusuz Abdal menem
Fartu furtu bilmenem
Tek tüyünü koymanam
Bu sakalı kırkarım

.

Kaygusuz Abdal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder