4 Eylül 2010 Cumartesi

Bülbül Olsam Varsam Gelsem

Bülbül olsam varsam gelsem
Hakk`ın dıvanına dursam
Ben bir yanıl alma olsam
Dalında bitsem ne dersin?

Sen bir yanıl alma olsan
Dalımda bitmeye gelsen
Ben bir gümüş çövgen olsam
Çeksem indirsem ne dersin?

Sen bir gümüs çövgen olsan
Çekip indirmeye gelsen
Ben bir avuç darı olsam
Yere saçılsam ne dersin?

Sen bir avuç darı olsan
Yere saçılmaya gelsen
Ben bir güzel keklik olsam
Bir bir toplasam ne dersin?

Sen bir güzel keklik olsan
Bir bir toplamaya gelsen
Ben bir yavru şahan olsam
Kapsam kaldırsam ne dersin?

Sen bir sulusepken olsan
Kanadım kırmaya gelsen
Ben bir deli poyraz olsam
Tepsem dağıtsam ne dersın?

Sen bir delı poyraz olsan
Yoluma yatmaya gelsen
Ben bir Azrail olsam
Canın alsam ne dersin?

Sen bir Azrail olsan
Canımı almaya gelsen
Ben bir cennetlik kul olsam
Cennete girsem ne dersin?

Sen bir cennetlik kul olsan
Cennete girmeye gelsen
Pir Sultan Üstadın bulsan
Bilece girsek ne dersin?

.

Pir Sultan Abdal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder