28 Mart 2010 Pazar

DÖNDÜK

Vatanı her yandan sardı musibet
Yaptığımız yok ki, bozana döndük.
Gidişat nereye, gel de hesap et
Aşina yollardan azana döndük...
Bozkurt başı yapmaz oldu elimiz

Susa susa pas bağladı dilimiz
Şapka düştü tez göründü kelimiz
Aynalar büyüdü, sazana döndük.
İslâmiyet ruhum, Türklük şuurum


Lafla icraatta koca uçurum
Görünen odur ki çok vahim durum
Ortadan kırılmış hezene döndük.
Ya Allah-Bismillah tekbiri attık

Turan ülküsünü çok erken sattık
Türbanı da zaten bertaraf ettik
Gülleri kurutan hazana döndük.
Haksızlığa susan dilsiz şeytandı

Susmadık diyorlar, kimler inandı
Bunları yazarken yüreğim yandı
Rüzgârın önünde tozana döndük.
Taviz vere vere tükenmekteyiz

Önce ülkücüydük şimdi biz neyiz
Kenardan merkeze çekilmekteyiz
Kulpları sökülmüş kazana döndük.
Bazısına diyordunuz ürkekler
Hani nerde bunu diyen erkekler

Bu millet sizlerden yiğitlik bekler
KÜR-ŞAD idik lakin Suzan'a döndük.
A'dan Z'ye kadar olunca esir
Rahşan'a hürmette yapmadık kusur
Liderimiz asa, fikrimiz hasır

Gözetim altında gezene döndük.
Vaadler beyazdı, icraat kara
Bozkurtlar'ı kuzu yaptı Ankara
Vallahi topyekün olduk maskara
Şekli bilinmedik düzene döndük.

Sayın liderimiz sustukça susar
Eski MHP'den kalmadı eser
Parti meclisimiz söyletmez asar
Ali Güngör'leri ezene döndük.

Öcalan'ı pankart yapıp astınız
Katiller sözünü yutup sustunuz
Yoksa Haluk Kırcı'ya mı kastınız
Siyasi hatırat yazana döndük.

Elinizde varken çok sağlam liste
Tamamı kayboldu dumanda, siste
Hırsızları korudunuz Meclis'te
Vakitsiz okunan Ezan'a döndük.

Otuz sene bugün için süründük
Acıya, eleme niçin büründük
Sağda çalım sattık, solda göründük
İpek kumaş iken pazene döndük.

Nurani'yim devletime sarıldım
Otuz yıldır acısıyla karıldım
Kendi silahımla kendim vuruldum
Sazını kaybetmiş ozana döndüm...

Ozan Nurani Sorgun / Yozgat
09.02.2001 Akit (Abdurrahim KARAKOÇ)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder