30 Mart 2010 Salı

GÜLE GÜLE KELAYNAK

Nesli bitti diyorlar, senin için kelaynak,
Bu hüzünlü tükeniş, ibret olsun insana
Dünyadaki her neslin akibeti yok olmak,
Güle güle kelaynak, uğurlar olsu sana.

İnsanoğlu durmadan, kesti bindiği dalı,
Bitkiye doping yapan ilaçları bulalı.
Mide, böbrek ne yapsın, şeker, kumaş boyalı
Güle güle kelaynak, uğurlar olsu sana.


Tabî'lik arama, yumurtada tavukta,
Hakiki arı balı dağlardaki kovukta.
Arılar daha şanslı halis guda bulmakta,
Güle güle kelaynak, uğurlar olsu sana.

Sazlıkları kuruttuk, kalmadı sulak alan,
Cüceleşti ağaçlar, ormanlar oldu talan,
Ağızlarda sakızdır "çevre" denilen yalan,
Güle güle kelaynak, uğurlar olsu sana.

Temiz olan ne varsa kirletmektir işimiz
Tertip-düzen olursa rahat etmez içimiz (!)
Yarışır çöplük ile sokağımız caddemiz,
Güle güle kelaynak, uğurlar olsu sana.

Anlattı seni bana gönderdiğin kartpostal,
Rengarenk tüylerin var, ebemkuşağı bir şal,
Güle güle kelaynak, uğurlar olsu sana.
Daha nesli tükenen çok canlı var sırada...

SEFA KOYUNCU

2 yorum:

  1. ÇOK TEŞEKKÜRLER
    İnternette gezinirken, yıllar önce yazdığım "Güle Güle Kelaynak" başlıklı şiirime rastlamak ben çok mutlu etti. Şiiri ekleyen Muzaffer Badem ve blog yetkililerine müteşekkirim.Saygılarımla. Sefa Koyuncu

    YanıtlaSil
  2. Ben de yıllar önce gazetelerde, kitaplarda, dergilerde vs.güzel bulduğum şiirleri alırdım ve bilgisayara kaydederdim. Böyle bir blog hazırlamaya başlayınca fırsat buldukça o şiirleri bloguma ekliyorum. Beğendiğiniz için ben de teşekkür ederim, Bloguma yine beklerim.

    YanıtlaSil