28 Mayıs 2010 Cuma

Senin İçin

Sana herşeyimi vermek isterdim;
Aşkımı, sevgimi, kalbimi...
Seni her zaman mutlu etmek,
Ama olmadı yapamadım!

Seni her gördüğümde;
Koşup yanına gelmek,
Sımsıkı sarılmak isterdim,
Ama olmadı yapamadım!


Seni daha çok sevmek isterdim;
Her saniye yeniden yeniden...
Gece gündüz sevdiğimi söylemek,
Ama olmadı yapamadım!

Senin için öyle şeyler isterdim ki;
Yıllarca hatırlanacak nice güzel günler
Ve sana daha çok layık olabilmek,
Ama olmadı yapamadım!

Senin için çok şey yapmak isterdim;
Mutluluğunla, neşenle, sevincinle,
Kederinle, hüznünle, üzüntünle,
Herşeyini paylaşmak yıllar boyu...
İsmini eksiltmeden dudaklarımdan,
Sesini duymak her yeni an,
Kalbinde yaşamayı her zaman...
Ama olmadı yapamadım!

Güzel hatıralarla, güzel insanlarla,
Daha güzel günlere, daha güzel yarınlara,
Dolu dolu, sevip sevilerek,
Umutla ve gülümseyerek...
Seninle birlikte ulaşmak isterdim,
Ama olmadı yapamadım!

.

Abacan Aşkısev Şenkal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder