28 Mayıs 2010 Cuma

Yazık Ettin

Can verdi içimde ruhumun koskoca bir yarısı;
Kan doldu taştı kırgın yüreğim senin sayende!
Tozpembe rüyalardan uyandım bir geceyarısı,
Gerçekleri gördüm, düşmüştü yüzündeki maske...

Kayboldu inancım, tükendi güvenim kalmadı,
Verecek bir damla sevgim kalmadı kimseye!
Bana senden başka, böyle eziyet eden olmadı,
Zaten bundan sonra izin vermem hiçkimseye...


Benliğimi kemirdi durdu, büyük acıların sancısı,
Kül ettin, zehir ettin, yazık ettin tüm güzelliklere!
Silindi yüzümden an be an, aşkının her parçası,
Sen yarattın, yine sen öldürdün yalan sözlerinle...

Belki bazen, içimde canlanacak birşeylerin anısı,
Ara sıra gözlerim dalacak uzaklarda bir yerlere!
O an kapanacak ve açılmayacak kalbimin kapısı,
Yaşananlara, sevgiye, aşka ihanet eden herkese...

Bilemedim, tertemiz aşkımın böyle son bulacağını,
Sırtımdan vurdu beni, ucuz bir adi kahpe! ..
Çok geç öğrendim, kötünün hep kötü kalacağını,
Som altından olsa tacı, kahpe yine kahpe! ..

.

Abacan Aşkısev Şenkal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder